İnfoset IP iletişim platformu diagram

İster Ofisinizde
İster Bulutta

Tüm telefon iletişim ihtiyaçlarını bünyesine barındıran İnfoset® IP İletişim Platformu, full-IP haberleşme altyapısına sahiptir.

Her ölçekteki işletme için klasik haberleşme yöntemlerinin yanında, VoIP, ses kayıt, konferans, sesli posta, durum bilgisi izleyebilme, dağıtık yapıdaki birden fazla lokasyon ve şubelerin tek bir merkezden yönetimi (kanal yönetimi) gibi gelişkin iletişim çözümleri sunar. Esnek mimarisi sayesinde bir porttan binlerce porta kadar ölçeklenebilir.

DETAYLI BİLGİ

Özellikler

Gelişmiş Çağrı Yönetimi

Çağrı yakalama, hunt group, çağrı bekletme ve çağrı aktarma.

Karşılama Menüleri

Mesai içi, mesai dışı ve öğle arası gibi haftanın gününe göre veya günün saatine göre sınırsız farklı karşılama menüleri (IVR) oluşturun.

Çağrı Yönlendirme

Gruba, çağrı merkezine, sesli posta kutusuna veya bir numaraya çağrı yönlendirme.

Sesli Posta

Müşterilerinize sesli mesaj gönderin; ürünlerinizden, hizmetlerinizden ve kampayalarınızdan kısa zamanda bilgi edinilmesini sağlayın.

Gelişmiş Raporlama

Hazır raporlar dışında, tüm rapor ihtiyaçlarınız için dinamik, hızlı ve kolay kullanımlı raporlama ekranı ile son derece kapsamlı raporlar oluşturun.

Ses Kayıt

Müşterilerinizle yapılan görüşmeleri kayıt altına alın.

Türkçe Dil ve Basit Arayüz

Tamamen Türkçe ve basit bir arayüz ile aradığınız her şeyi kolayca bulun.

Gelişmiş Arama Yönetimi

Her dış hat için ayrı bir anons, ayrı bir lisan veya ayrı bir uygulama kullanın.

API Entegrasyon Alt Yapısı

Web servis entegrasyon ara birimi API kütüphanemiz ile kendi uygulamalarınızı (muhasebe, CRM, ERP gibi) hızlı ve kolay bir şekilde entegre edin.

VoIP/Analog/PRI Bağlantı

VoIP, PRI, Analog telefon ve dış trunk bağlantı desteği.

Konferans

Konferans görüşmeleri yapın, müşteri temsilcilerinizin konuşmalarına dahil olun.

Sınırsız Dahili Abone

Sınırsız dahili abone tanımlayın.

400+

Mutlu Müşteri

10.000+

Kullanıcı

10.000.000+

Çağrı

10+

Yıllık Tecrübe