Olay yönetimi

Olay Yönetimi
Merkezi Bir Süreçte Yönetin

Müşterilerinizin öneri, talep ve şikayetlerini tek bir sistem üzerinde; toplayın, sınıflandırın, ilgili birimlere sevkedin, müşterilere geri bildirin, takip edin, raporlayın ve arşivleyin.

Kural temelli önceliklendirme ile tek platform üzerinde, tutarlı bir şekilde hizmet seviyelerine ulaşın ve müşteri beklentilerini karşılayın.

DETAYLI BİLGİ

Önceden
Tanımlanmış Konu/Alt Konular

Sistem üzerinde sınırsız konu/alt konular tanımlayın, birim ve kullanıcılara göre önceliklendirin, anımsatıcılar oluşturun, dosyalar ekleyin, müşterilerinizle nasıl iletişime geçilmişse, aynı kanaldan geri dönüş yapın.

Konularınızı durum esaslı olarak, önceliklerine göre planlayın. Böylece olay süreçlerini ister sırayla isterse eş zamanlı olarak yürütün ve kullanıcıları görevlendirin.

Kapsamlı Olay raporları oluşturun.

DETAYLI BİLGİ
IVR, karsilama menusu

Entegre E-posta ile
E-postalarınızı Olaylara Bağlayın

E-posta şablonları ile iş yükünü azaltın. Kullanıdığınız farklı hesapları sistemde tanımlayın, bu hesaplar üzerinden müşterilere e-posta yoluyla geri dönüş sağlayın, olayları tamamlayın yada kapatın.

Çoklu kaynak kullanımı ile farklı yollardan gelen bilgileri (Telefon, Web, Dilekçe, E-posta, Şahsen, Sesli Posta) tek sistemde yönetin

DETAYLI BİLGİ
Kapsamlı olay raporları

Kapsamlı
Olay Raporları

Hazır raporlar dışında, tüm rapor ihtiyaçlarınız için dinamik, hızlı ve kolay kullanımlı raporlama ekranı ile son derece kapsamlı raporlar oluşturun, size özel raporlar üretin.

Tüm raporları Excel, Word, PDF ve HTML gibi formatlarda dışarı aktarın. İşletmenizin performansını daha iyi anlayarak zamanında doğru iş kararları alın.

DETAYLI BİLGİ
Esneklik ve Takip Edilebilirlik

Esneklik ve Takip Edilebilirlik

Bir işleme yönelik tüm olayları, durumları ile birlikte bir bakışta görün.

• Şu anda kim hangi görevi düzenliyor?
• Bir olayın hangi tarihe kadar tamamlanması gerekiyor?
• Hangi olaylar gecikti?
• Şu anda kaç işlem düzenleniyor ve bunların işlem tipi nedir?

DETAYLI BİLGİ

Diğer Özellikler


400+

Mutlu Müşteri

10.000+

Kullanıcı

10.000.000+

Çağrı

10+

Yıllık Tecrübe