İzgaz'ında Tercihi İnfoset Oldu

İzgaz Çağrı Merkezi'nden Dev Adım - 2018, Temmuz

Türkiye' nin 3. büyük gaz dağıtım firması olan İzgaz, 10 yıldır ses teknolojilerinde uzmanlaşmış ve çağrı merkezi sistemleri konusunda başarılı çözümler üreten firmamızla çalışmaya devam dedi. 444 33 41 numaralı hattan yılda yaklaşık 400.000 çağrıya cevap veren İZGAZ Çağrı Merkezi’nin santral sistemi ve CRM uygulaması İnfoset tarafından yeni teknolojilerle baştan aşağı yenilenerek, çok daha hızlı ve esnek bir sisteme kavuşturuldu.

Devamını Okuyun

Antalya Kepez Belediyesi Borç Sorgulama Servisi

7/24 İnfoset IP Tabanlı IVR Sistemi Hizmete Başladı - 2018, Haziran

Vatandaşlar 444 60 07 nolu hattı aradıklarında, Mali Hiz. Müdürlüğü borç sorgulama servisi üzerinden 7/24 TC. Kimlik No yada Vergi No'larını tuşlayarak borçlarını öğrenebiliyorlar.

Gazi Üniversitesi'nin Çağrı Merkezinde Tercihi İnfoset Oldu

İnfoset® IP Çağrı Merkezi Platformu - 2018, Mart

Türkiye Cumhuriyeti’nin bilim, eğitim ve öğretim meşalesi olarak kurulan ilk büyük üniversitelerinden olan Gazi Üniversitesi, 10 yıldır ses teknolojilerinde uzmanlaşmış ve çağrı merkezi sistemleri konusunda başarılı çözümler üreten firmamızın full-ip haberleşme altyapısına sahip İnfoset® IP Çağrı Merkezi Sistemi'ni yayına aldı.

İnfoset'e Dünya Çapında Kalite Ödülü

Altın Kategoride Uluslararası Dünya Kalite Ödülü - 2017, Temmuz

İnfoset® Yazılım, bu yıl Business Initiative Directions (BID) tarafından layık görülen ‘Uluslararası Dünya Kalite Ödülü’nü altın kategoride almaya hak kazandı! Özel bir başvuru süreci bulunmayan BID ödülleri, her yıl kalite uzmanları ve uluslararası arenanın önde gelen şirketleri ve liderleri tarafından yapılan araştırmalar sonucunda önerilen kuruluşların değerlendirilmesi üzerine verilmektedir.

Devamını Okuyun

TPE (Türk Patent Kurumu) Çağrı Merkezi/IVR Sistemi Kurulumu Tamamlandı

İnfoset® IP Çağrı Merkezi Platformu - 2017, Mart

Türkiye Cumhuriyeti’nin bilim, eğitim ve öğretim meşalesi olarak kurulan ilk büyük üniversitelerinden olan Gazi Üniversitesi, 10 yıldır ses teknolojilerinde uzmanlaşmış ve çağrı merkezi sistemleri konusunda başarılı çözümler üreten firmamızın full-ip haberleşme altyapısına sahip İnfoset® IP Çağrı Merkezi Sistemi' ni yayına aldı.

Bulut Çağrı Merkezi Söyleşi

İnfoset® IP Çağrı Merkezi Platformu - 2017, Şubat

KobiAktüel dergisiyle yaptığımız Çağrı Merkezi söyleşimize derginin Şubat sayısından ya da şu linkten ulaşabilirsiniz.

400+

Mutlu Müşteri

10.000+

Kullanıcı

10.000.000+

Çağrı

10+

Yıllık Tecrübe