Süreç Yönetimi

Müşteri İlişkilerinizi Kolaylaştırın

Müşterilerinizden gelen çağrıları belirli bir akış ve koordinasyon içerisinde işletmenin ilgili birimlerine yönlendirin, iş ve müşteri ihtiyaçlarına göre çağrı ve görevleri ölçeklendirin, müşterilerinizi her aşamada bilgilendirerek memnuniyeti arttırın.

Çağrı Merkezi, e-posta, web, chat ve diğer kanallardan başlayan süreç, gerektiği durumda 2. veya 3. seviye olarak ilgili birimler ve kullanıcılara aktarılabilir.
İnfoset® İletişim Çözümleri ile; operasyonel sürecinizde, ilgili birim ve kişilere görev atanabilir. Görevler birbirileri arasında ilişkilendirilir ve süreçsel olarak izlenebilir. Böylelikle birim ve kullanıcı bazında performans ölçümleri yapılabilir.

Etkin raporlama ve bildirim araçları ile yönetimsel seviyede istenilen metriklerin anlık izlenmesine ve istatiksel raporlar ile stratejik kararların alınmasıda olanak sağlar.

DETAYLI BİLGİ

400+

Mutlu Müşteri

10.000+

Kullanıcı

10.000.000+

Çağrı

10+

Yıllık Tecrübe