İnfoset IP Çağrı Merkezi

İhtiyaç duyduğunuz tüm çağrı merkezi fonksiyonlarını; çok kanallı akıllı çağrı dağıtımı(ACD), IVR, sesli yanıt, sesli posta, ses kayıt, çağrı takip yönetimi, TTS, dialer, konferans, çağrı yönlendirme... ve daha fazlasını tek sistemde kullanın.

ÜCRETSİZ DENEYİN

Hızlı ve Esnek Çağrı Dağılımı

Çağrılar hızla karşılanır, önceden tercihen edilen yöntemle dağıtılır ve arayan müşteriye en uygun operatör tarafından yanıtlanır. Akıllı,sıralı, dönerek, kişisel, VIP gibi farklı dağıtım senaryoları ile farklı çalışma yöntemleri kullanılabilir. Esnek çağrı dağıtımı sayesinde müşterilerin bekleme süreleri en aza indirgenir.

Sınırsız Çağrı Havuzları(Kuyruk)

Çağrı Merkezi operatörleri oluşturulan farklı çağrı havuzlarına atayın, gelen çağrılar ilgili operatörlere aktarılsın.

Gelişmiş IVR ve Kolay Karşılama Menüleri

IVR ile operatörlerinizin iş yükünü azaltın. Kullanıdığınız farklı yazılımlara/sistemlere telefon üzerinden erişerek, telefon tuşları ve/veya sesli komutlar kullanarak telefon üzerinden interaktif işlem yaptırın. Örneğin müşterilerinize borç sorgusu yaptırın, kredi kartı ile tahsilat yapın.Hiç bir destek almadan karşılama menülerinizi(sesli yanıt) oluşturun, anons dosyalarınızı yükleyin.

Sınırları Siz Belirleyin (Plug-in Geliştirme Altyapısı)

Plugin geliştirme altyapısı ile yeni uygulamalar ve entegrasyonlar geliştirin. Varolan yazılımlara entegre edin, yeni modüller oluşturun. Müşterilerinizin telefon üzerinden 7/24 interaktif işlem yapmasını sağlayın. Fatura sorgulama, borç hatırlatma, kredi kartı ile tahsilat gibi.

Tüm Görüşmeleri Kaydedin

Operatörlerin yaptığı tüm görüşmeleri(gelen/giden) kayıt altına alın. İstediğiniz zaman internete ulaşılan her noktadan(yetkisi olanlar için) kayıtları dinleyin, gerektiğinde e-posta ile paylaşın.

Doğru Raporlama, Doğru Karar!

Hazır çağrı merkezi raporlar dışında, tüm rapor ihtiyaçlarınız için dinamik-kolay-hızlı ve kolay kullanımlı rapor üretim ekranı ile raporlarınızı üretin.

Entegre CRM

CRM üzerinden aramalarınızı başlatın. Müşteri ile yapılan görüşmelere ait not ve bilgileri konu-alt konu bazında programdaki crm sistemine kaydedin. Çağrı geldiğinde arayan kişi bilgilerini operatör ekranında pop-up olarak açtırın. Arayan müşteri numarasını müşteri adına dönüştürün. Ücretsiz API desteği ile kendi uygulamalarınızla tam entegrasyon sağlayın.

Anlık Durumları İzleyin(Wallboard)

Anlık kuyruk durumlarını, dış hat durumlarını, çağrı sayıları ve ortalamalarını, operatörlerin durumlarını (aktif-pasif-mola-konuşuyor vs.), erişilebilirlik, servis seviyesi durumlarını ve kayıp çağrıları tek ekrandan izleyin.


300+ Mutlu Müşteri

Yeniliklerden haberdar olmak için bültenimize hemen katılabilirsiniz.
Email adresiniz kampanyalar ve önemli güncellemeler dışında hiçbir şekilde kullanılmayacaktır!